Humppilan seurakunta

Kuollut: Liisa Koivula 84 v.

Jumalanpalvelus

su 28.4.klo 10 Messu ”Taivaan kansalaisena maailmassa” Wiio, Ollikainen, Ekholm

Messun jälkeen seurakuntaliitoksen kuulemistilaisuus srk-talossa, kaikki ovat tervetulleita kertomaan ajatuksiaan mahdollisesta seurakuntien (Humppila-Jokioinen-Ypäjä) yhdistymisestä

Toiminta:

• pe 26.4. klo 10.30 Omaishoitajat vanhalla virastolla
  • la 27.4. klo 10 Veteraanipäivän seppeleen lasku alakoulun muistomerkillä
  • ma 29.4. klo 9.30–11 MLL Perhekahvila
  • ti 30.4. klo 18–20 Kotipiiri Hanne Seestiellä, Myllykuja 6
  • to 2.5. klo 13–14 Seurakuntakerho salissa, Ollikainen

Muuta: Seurakuntaliitoskuulemisten toinen kierros alkaa 28.4 Humppilassa messun jälkeen (srk-talo) Ypäjällä 5.5. Ypäjällä messun jälkeen (srk-talo) ja 8.5. Jokioisilla klo 17 Kolossa.

Seurakuntatalon kattoremontti on käynnissä, ja urakan aikana parkkipaikalla telineiden viereiset ruudut eivät ole käytössä. Kaikki toiminta pyritään pitämään normaalisti. Jos muutoksia tulee, niistä ilmoittaa toiminnan ohjaaja.

Hautausmaalla aloitellaan kevätsiivousta toukokuun alussa, ja omaisia pyydetään poistamaan hoitohaudoilta lyhdyt ym. talviesineet. Hautakivien taakse ei saa jättää varastoon tavaraa.