Musiikki

Kuorot

Veteraanikuoro on veteraanitoiminnasta kiinnostuneiden kuoro. Laulamme sota-ajan lauluja, isänmaallisia lauluja ja vanhaa viihdemusiikkia. Kuoro esiintyy erilaisissa seurakunnan ja Humppilan kunnan tilaisuuksissa ja esim. palvelutalo Ukka-Pekassa vierailemme säännöllisesti ilahduttamassa asukkaita. Vuoden kohokohtiin kuuluvat itsenäisyyspäivän tanssit koululla sekä juhlajumalanpalvelus Itsenäisyyspäivänä.

Veteraanikuoro kokoontuu keskiviikkoisin seurakuntatalolla.

Naisten lauluryhmä laulaa monipuolista kirkkomusiikkia. Ohjelmisto painottuu perinteisempiin hengellisiin lauluihin. Lauluryhmä laulaa 2-3-äänisesti. Otamme mielellämme uusia laulajia, otathan yhteyttä kanttoriin!

Naisten lauluryhmä kokoontuu keskiviikkoiltaisin seurakuntatalolla.

Kirkkokuoro kootaan tarpeen mukaan erityisesti kirkon juhlapäiviä varten. Kirkkokuoro on neliääninen sekakuoro ja se esittää monipuolisesti kirkkomusiikkia uudemmasta perinteiseen. Otamme mukaan uusia laulajia, tervetuloa!

Kirkkokuoro harjoittelee keskiviikkoiltaisin seurakuntatalolla.

Lapsikuoro aloittaa toimintansa syksyllä 2023! Ensimmäiset harjoitukset ovat keskiviikkona 23.8. klo 14.30. Mukaan ovat tervetulleita kaikki alakouluikäiset lapset. Kuorossa laulutaan, leikitään, opitaan tervettä äänenkäyttöä ja tutustutaan uusiin kavereihin. Ilmoittaudu mukaan kanttori Aino-Marialle, aino-maria.ollikainen@evl.fi tai 050 323 9007.

Lisätietoja kuoroista kanttori Aino-Maria Ollikaiselta puh. 050 3239 007

Konsertteja