Liitossopimusaloite kaikkien luettavana

Eilen kokoontuivat Humppilan, Jokioisten ja Ypäjän kirkkoneuvostot käsittelemään liitossopimusta.

Ohjausryhmän laatima sopimus on nyt kaikkien luettavana Humppilan seurakunnan nettisivuilla neuvoston pöytäkirjojen kohdalla.

Illan kokouksessa 15.5.2024 Humppilan kirkkoneuvosto halusi vielä saada lisätietoja erityisesti liitoksen vaikutuksesta seurakunnan talouteen.

Sen vuoksi Humppilassa pidetään ylimääräinen neuvoston kokous 11.6.

Ypäjällä kirkkoneuvosto hyväksyi aloitteen liitossopimuksesta yksimielisesti ja Jokioisilla äänin 7-2.

Ne lähettivät puolletun sopimusaloitteen valtuustojensa käsittelyyn.

Humppilassa kirkkoneuvosto käsittelee sopimuksen vielä kerran 11.6. ja päättää oman kantansa sen hyväksymisestä tai hylkäämisestä ja lähettää sen sen jälkeen valtuustoon.

Sen jälkeen kaikkien seurakuntien valtuustot päättävät liitossopimuksesta 18.6.2024.

Hautausmaan haravointitalkoot 6.5.2024 klo 9-15

Tervetuloa talkoisiin!

Syksy

Hautausmaalla järjestetään haravointitalkoot maanantaina 6.5 klo 9 alkaen. Voit tulla ja mennä oman aikataulusi mukaan!

Seurakunnan puolesta saat haravan käyttöön, muut välineet on hyvä tuoda itse (esim. hanskat) ja toki oman haravankin saa ottaa mukaansa.

Pyritään saamaan hautausmaat siistiksi äitienpäivään mennessä, jokaisen panos on tärkeä :)

Olet lämpimästi tervetullut!

Kalle Leppänen